تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل 75Q1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1401
بازدید : 201
نویسنده : احمد

تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل 75Q1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 75Q1 از 384 لامپ ال ای دی و از قابلیت تاریکی منطقه ای استفاده کرده است که نتیجه این همه لامپ در پشت تلویزیون صحنه هایی با روشنایی بالا است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل است کیفیت فورکی چهار برابر کیفیت فول اچ دی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 میتواند 1.7میلیون رنگ را به نمایش دراورد بنابراین تمامی تصاویر پخش شده در این تلویزیون به صورت دقیق نمایش داده می شود. چون در این تلویزیون یک پردازش 8 بیتی هم وجود دارد تصاویر را طبیعی و موثری را به وجود می آورد. تلویزیون های کیولد از نظر نمایش رنگ یا هم متفاوت هستند و تصاویر طبیعی تر با رنگ های غنی تر در تلویزیون کیولد تجربه خواهید نمود. همچنین در تلویزیون های کیولد قسمت های تاریک را خالص تر مشاهده می نمایید. شیائومی در این محصولش از فناوری Dolby™ Atmos استفاده کرده است.

 

، HLG و Dolby Vision را دارا است. این کالا دارای خروجی و ورودی های متعدد از جمله USB، Optical، HDMI، LAN، CL Slot، Bluetooth و Wi-Fi جهت بهره مندی بیشتر است. تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1 دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه این متن به بررسی مهم ترین آنها با جزئیات دقیق می پردازیم. یکی از دلایلی که تلویزیون 50 اینچ شیائومی 50P1 را به محصولی با ارزش و محبوب تبدیل کرده، قابلیت ترمیم تصاویر کیفیت کم به کیفیت بالا است. تلویزیون شیائومی با کیفیت Ultra HD 4K، رزولوشن 3840x2160 و صفحه نمایش 60 هرتز به تصاویر جان می بخشد. عمق رنگی که صفحه نمایش این کالا دارد 10 بیت بوده و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ جهت واقعی تر به نظر آمدن رنگ ها است. قابلیت نمایش حجم رنگ 94 درصد در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ 99.5 درصد در فضای رنگی BT 709 و حجم رنگ 88 درصد در فضای رنگی NTSC یکی دیگر از مشخصه های برجسته این کالا است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED محصول جدید و مقرون به صرفه کمپانی شیائومی است که در این مطلب با نقد و بررسی آن به نقاط ضعف و قدرتش اشاره خواهیم کرد. تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED یک تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه است که در ازای هزینه پایین کیفیت تصویر بالا را در پنل 55 اینچی QLED به نمایش در میآورد. این تلویزیون از طراحی زیبا و با حاشیههای بسیار کم بهره برده و از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی میکند. نرخ رفرش 60 هرتزی و نسبت تصویری 16:9 از دیگر ویژگیهای تصویری Mi Q1 بوده و 6 بلندگو نیز وظیفه تولید صدا در این دستگاه را دارند. تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED از سه پورت HTMI، دو پورت USB، یک پورت اترنت و یک جک هدفون روی بدنه خود میزبانی میکند. این تلویزیون هوشمند قدرت پردازش خود را از تراشه MediaTek MT9611 گرفته و دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را شامل میشود.

ما در این بخش با مقایسه دو تا از سریهای معروف شیائومی و سونی سعی کردهایم شباهت این دو برند را بیان کنیم. شیائومی MI TV 4s و سونی KD-55X8000G به دلیل دارا بودن قیمت مناسب، مشتریان زیادی دارند؛ تکنولوژی صفحه این دو برند IPS میباشد. کیفیت تصویر در این دو مدل، مشابه بوده و تصویر هر دو برند Ultra HD-4K میباشد. نرخ نوسازی تصویر دارد در مدل 60 ، HZ و زاویه دید افقی 178 درجه میباشد. هر دو این مدلها دارای اندروید تی وی هستند و نسخه اندروید آنها 9 میباشد. این سری از محصولات شیائومی و سونی دو بلندگو با توان خروجی 10 وات دارند. پردازندههای این دو مدل 64 بیتی چهار هستهای است. مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی نشان میدهد که این دو مدل در پردازندههای گرافیکی تفاوت دارند. تلویزیون شیائومی پردازنده گرافیکی Mali 450 با سرعت 750 MHz دارد، اما پردازنده گرافیکی در تلویزیون سونی Mali T680 با سرعت با 700 MHz میباشد. حافظه داخلی در شیائومی 8 گیگ و در تلویزیون سونی 16 گیگ است.

  1. برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  2. سیستم عامل اندروید Android
  3. خرابی مین برد
  4. پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  5. قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth
  6. تصاویر رسمی
  7. توییتر باند 13 در 26 میلی متر
  8. پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی

xiaomi tvپورت هایی که پاسخگوی تمام نیازها هستند! تلویزیون 55 اینچ شیائومی Q2 از تعدادی پورت بسیار کاربردی بهره می برد که حضور مفید آن ها را نمی توان نادیده گرفت. شیائومی می گوید ” تلویزیون Q2 قفل های باز نشده فناوری کیولد را باز کرده است” یعنی تصویری فراتر از آنچه تا به حال مشاهده کرده اید را می بینید. مزیت های تلویزیون شیائومی 55Q2 شامل امکانات نرم افزاری و طراحی آن می شوند؛ که از این محصول یک تلویزیون عالی و خوش قیمت ساخته اند. این تلویزیون کیولد شیائومی گزینه ای مناسب برای کاربرانی است که نمی خواهند متحمل هزینه های بالای خرید تلویزیون شوند. رقابت برندهای تولید کننده تلویزیون دیدنی است؛ اینکه هر کدام سعی در بهتر کردن محصولات خود در شروع سال جدید دارند، می تواند راه را به کاربران برای خریدی آسان تر نشان بدهد. تلویزیون شیائومی Q2 ارتقا یافته مدل سال قبل یعنی Q1 است که در برخی از بخش های آن شاهد بهبود چشمگیر هستیم. این تلویزیون برای عاشقان فیلم و موسیقی گزینه ای ایده آل است چونکه هم تصویر و هم صدای عالی را به اشتراک می گذارد.

xiaomi tvمطلب حاضر راهنمای فارسی نصب تلویزیون شیائومی Mi TV P1 می باشد. این راهنما توسط تیم فنی سایت پی بی 360 و تحت نظارت گارانتی داتیس برتر تهیه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. ابتدا باید تلویزیون شیائومی را از جعبه خارج نمایید. توصیه می شود که این کار برای تلویزیون 55 اینچی حتما توسط دو نفر انجام شود. همچنین خروج تلویزیون باید با استفاده از دستگیره هایی که روی کیسه ی حاوی تلویزیون تعبیه شده است، انجام شود. بعد از خارج کردن تلویزیون از جعبه، باید آن را به صورت افقی روی یک سطح بالاتر از سطح زمین قرار دهید. استفاده از جعبه ی تلویزیون که روی زمین به صورت افقی قرار گرفته است، می تواند گزینه ی خوبی باشد. جعبه ی تلویزیون شما باید حاوی تلویزیون، دو عدد پایه، یک دفترچه ی راهنما، یک عدد کنترل و یک عدد کابل برق باشد. در این مرحله باید پایه ها را با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو به زیر تلویزیون متصل نمایید.

 

ضعیف ترین Link شما: از آن برای تلویزیون شیائومی استفاده کنید

اما برای یک خرید هوشمندانه لطفاً تا پایان با ما همراه باشید. چرا باید تلویزیون شیايومی بخریم؟ برای این بخش تصمیم گرفتهایم هر ویژگی تلویزیون را تحت بررسی قرار دهیم و یک دید عمیقتری نسبت به امکانات و ویژگیهای نمایشگرهای این برند داشته باشیم. نقد و بررسی تلویزیون شیائومی از تمام زوایا کمک کرده، انتخاب صادقانهای داشته باشید و اگر راست کارمان باشد یکی از آنها را برگزینیم. طراحی از بخشهای مهم در تلویزیون شیائومی میباشد و در واقع سلیقه شما را به سنجش میکشد، زیرا محصولات این برند از ظرافت بسیار خوب و شیکی برخوردار هستند. نازکی بدنه از بهترین قسمتهای آن بوده و کاری میکند، زمان اتصال به دیوار کمترین فاصله ایجاد شده را شاهد باشید. همچنین میزان فریمی که در نمایشگرها به کار رفته بسیار نازک بوده و عملاً خیلی در دید نیستند، فقط مدل P1E فریم پهنتری به نسبت بقیه دارد. پایهای که در بیشتر سریها استفاده شده از نوع دوشاخهای جانبی میباشد و مدل A2 با بقیه منافات داشته و از پایه وسط بهرهمند شده است.

شش و نیم بسیار ساده چیزها شما can do برای صرفه جویی در مقدار زیادی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین دستگاه به سه پورت HDMI 2.1 که از تکنولوژی صدا eARC پشتیبانی میکنند مجهز است. البته در این دستگاه خبری از نرخ رفرش متغیر (Variable refresh rate) نیست، اما با توجه به قیمت تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED نمیتوان آن را به عنوان یک ایراد بزرگ عنوان کرد. علاوه بر پورتهای HTMI، دو پورت USB 2.0، یک پورت اترنت و جک صدا نیز در تلویزیون مقرون به صرفه جدید شیائومی تعبیه شده است. از نظر فناوری ارتباطی بیسیم نیز این تلویزیون به بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین وایفای داخلی مجهز است که بواسطه آن میتوانید بدون هیچ دردسری دستگاه را به مودم اینترنت خود متصل کنید. همانند گوشیهای هوشمند، استراتژی شیائومی برای تلویزیونهای هوشمند نیز تمرکز بیشتر روی نرم افزار در عوض سخت افزار است. در تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED شاهد سیستم عامل Android TV با پوسته Patchwall شیائومی هستیم. بعلاوه، از آنجایی که این دستگاه بیشتر با هدف ارائه در بازار کشور هند عرضه شده است، با تمام سرویسهای استریم هندی نیز سازگار شده است.

 

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی ارزیابی

در هنگام خرید تلویزیون اولین معیاری که هر شخصی آن را بسیار مهم میداند، سایز تلویزیون است. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که چند نفر از افراد منزل به تماشا تلویزیون میپردازند و تلویزیون در چه متراژی قرار دارد. قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند.

  • Afraland - 1 ماه پیش
  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision
  • تلویزیون را روشن کنید
  • The CI + slot

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. 4X از جمله تلویزیون های 2019 شرکت شیائومی است که با قیمت مناسب وکیفیت عالی روانه در دسترس کابران قرار میگیرد. این تلویزیون از صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K برخوردار است. همچنین قابلیت نمایش محتوای HDR را با کیفیت خوبی دارد. تلویزیون 4X سایز 65 اینچ که در بازار با مدل L65M5-5SIN نیز شناخته میشود جزو تلویزیون های ارزان قیمت 4K است. این تلویزیون رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل را ارائه میدهد. همچنین زاویه دید گسترده ای (حدودا 178 درجه) دارد و از زوایای مختلف کیفیت تصویر و دقت رنگ مشابهی را مشاهده میکنید. صفحه نمایش تلویزیون شیائومی L65M5-5SIN از عمق رنگ 10 بیتی برخوردار است. این تلویزیون طیف گسترده ای ار رنگهای طبیعی و زنده را به نمایش میگذارد و صحنه های واقعی را ارائه میدهد. تلویزیون شیائومی 4X سایز 65 اینچ دارای فناوری MEMC است و صحنه ها را روان و با کمترین میزان تاری پخش میکند.

تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab.com وب سایت خود باشید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com